اخبار
نگارخانه میلاد میزبان دومین سوگواره سرخ، سیاه به رنگ عشق شد بازگشت

دومین سوگواره هنرهای تجسمی "سرخ، سیاه به رنگ عشق" به مناسبت ایام محرم و صفر در سه رشته عکاسی، پوستر و تصویرگری در برج میلاد تهران برگزار می شود.
 
به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، نخستین دوره سوگواره هنرهای تجسمی" سرخ، سیاه به رنگ عشق" سال گذشته همزمان با اجرای ویژه برنامه های خیمه ها و نجواها در نگارخانه برج میلاد برگزار شد و با توجه به استقبال گسترده هنرمندان در رشته های عکاسی، پوستر و تصویرگری تصمیم بر آن شد که دومین دوره این مسابقات امسال و همزمان با برگزاری ویژه برنامه خیمه ها و نجواها برگزار شود.
به همین مناسبت  فراخوان شرکت در این دوره از سوگواره از روز گذشته روی سایت این مسابقات به نشانی http://www.miladfestival.ir/ منتشر شده است و علاقه مندان رشته های عکاسی، تصویرگری و طراحی پوستر می توانند با مراجعه به این سایت شرایط شرکت در این دوره از مسابقات را مشاهده کنند.
در متن این فراخوان آمده است: هدف از برگزاری دومین سوگواره هنرهای تجسمی "سرخ، سیاه به رنگ عشق"، ثبت جلوه‌های معنوی و حضور پرشور مردم در برگزاری آیین‫ های ایام محرم و صفر و نمایش فرهنگ غنی اسلامی ایرانی و اهمیت این ماه‫ها در فرهنگ غنی شیعه در اقصی نقاط ایران است.
برگزاری نمایشگاه از اين آئين پرشكوه و دستيابي به آثار ارزشمند هنرمندان تجسمی از دیگر اهداف برگزار کننده می‏ باشد. در این راستا از همه هنرمندان و علاقمندان هنرهای تجسمی دعوت می‏ شود که با حضور در دومین سوگواره "سرخ و سیاه به رنگ عشق" ما را یاری نمایند.
سوگواره هنرهای تجسمی  "سرخ و سیاه به رنگ عشق" در سه رشته عکاسی، پوستر و تصویرگری از ۲۶ آذر لغایت ۴ دی ۱۳۹۴ در نگارخانه میلاد برگزار می شود.
براساس فراخوان منتشرشده شرکت‫ کنندگان می‏ بایست فایل آثار خود را تا تاریخ ۱۳ آذر ۱۳۹۴ بر اساس قوانین اعلام شده در سایت ارسال کنند.


برج میلاد تهران 
تاريخ خبر:  1394/07/28