اخبار
داوران دومین سوگواره سرخ و سیاه به رنگ عشق معرفی شدند بازگشت


داوران دومین سوگواره سرخ و سیاه به رنگ عشق در سه بخش عکاسی، تصویرسازی و پوستر از سوی دبیر این سوگواره اعلام شد. بر اساس روابط عمومی در بخش عکاسی آقایان افشین شاهرودی، علیرضا کریمی صارمی و حسن غفاری عکس های دومین دوره این سوگواره را انتخاب خواهند کرد. افشین شاهرودی داور ده ها مسابقه عکاسی و همچنین مدرس دانشگاه است که بهمراه علیرضا کریمی صارمی مدیر آژانس عکس ایران و مدرس دانشگاه آثار این بخش را انتخاب و داوری خواهند نمود. حسن غفاری، عکاس مردم شناس و مستندنگار نیز که در دوره قبل نیز داور بوده در این دوره نیز داور بخش عکاسی است.

علی هاشمی شهرکی عضو شورای هنری این دوره از داوران دوره قبل است که در پرونده حرفه ای خود دبیری و داوری ده ها مسابقه تصویرگری را دارد که بهمراه سیدفضل الله طباطبایی، تصویرگر چندین کتاب، مدرس و برنده چندین جایزه معتبر داوری این دوره را بر عهده دارند. محسن حسن پور از تصویرگران به نام و عضو هیأت علمی دانشگاه شهید رجایی و تصویرگر بیش از صد کتاب کودک و نوجوان از داوران این بخش خواهد بود.

بیژن صیفوری و کورش پارسانژاد بهمراه مسعود نجابتی داوران بخش پوستر این دوره هستند که از گرافیست های بنام ایران می باشند. بیژن صیفوری فارغ التحصیل گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا، مدرس گرافیک و تایپوگرافی در دانشگاه های تهران، مولف و طراح کتاب "نشانه است. مسعود نجابتی و کورش پارسانژاد از داوران دوره قبل بوده و عضو شورای هنری این دوره نیز هست. 

علاقمندان به حضور در این سوگواره تا 13 آذر ماه مهلت دارند آثار خود را در سایت miladfestival.ir بارگزاری نمایند. گالری میلاد میزبان این سوگواره از 26 آذر تا 4 دیماه در برج میلاد تهران خواهد بود.

روابط عمومی دومین سوگواره هنرهای تجسمی برج میلاد ، سرخ و سیاه به رنگ عشق 
تاريخ خبر:  1394/09/04