اخبار
5705 اثر به دبیرخانه دومین سوگواره سرخ و سیاه به رنگ عشق رسید بازگشت

عکس از سروش زنده روح کرمانی 
داوران پوستر: آقایان نجابتی، صیفوری ، پارسانژاد


به گزارش روابط عمومی تعداد 5705 اثر در سه رشته عکاسی، پوستر و تصویرگری به دبیرخانه دومین سوگواره هنرهای تجسمی «سرخ و سیاه به رنگ عشق» رسید.
مسعود زنده روح کرمانی دبیر دومین دوره سوگواره ضمن اعلام این خبر افزود تعداد 416 اثر در بخش پوستر و تعداد 281 اثر در بخش تصویرگری و همچنین مجموعا تعداد 5008 اثر در دو بخش عکاسی و بخش ویژه (خیمه ها و نجواها) در سایت این سوگواره ثبت که مراحل داوری این آثار از 16 آذرماه آغاز می گردد. 

وی افزود که انتخاب و داوری بخش پوستر از روز دوشنبه 16 آذرماه با حضور مسعود نجابتی، کوروش پارسا‫نژاد و بیژن صیفوری آغاز و در بخش تصویرگری با حضور علی هاشمی شهرکی، سیدفضل الله طباطبایی و محسن حسنپور کار انتخاب و داوری خود را روز پنجشنبه 19 آذر انجام و همچنین افشین شاهرودی، علیرضا کریمی صارمی و حسن غفاری داوران عکس روز پنجشنبه 19 آذر آثار این بخش را انتخاب خواهند نمود.‬

دومین سوگواره سرخ و سیاه به رنگ عشق از تاریخ 26 آذر ماه در محل رواق هنری میلاد به نمایش در خواهد آمد و در همین روز آیین افتتاحیه و اهدای جوایز نیز در رواق هنری تهران برگزار خواهد شد. این سوگواره به همت شرکت برج میلاد تهران دومین دوره خود را در سه رشته عکاسی، پوستر و تصویرگری برگزار می نماید.

روابط عمومی دومین سوگواره هنرهای تجسمی برج میلاد
سرخ و سیاه به رنگ عشق  


تاريخ خبر:  1394/09/16